top of page

ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ טיפים לתחילת יום אחרי פרידה ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒ


אז אחרי הטיפים להירדמות, אם כבר כן הצלחת להירדם, סביר להניח שברגע שאת פותחת את העיניים מתחילות שוב המחשבות. עליו, על מה שהיה, על איך תמשיכי בלעדיו...

ובאופן כללי, הצורה שאנחנו קמים, איך שהבוקר שלנו נראה, לפעמים יכולים להשפיע על כל היום שלנו.

הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לתחילת היום:

- מוזיקה מלבד המובן מאליו, שזה כמובן לבחור צליל שעון מעורר רגוע ושיעיר אותך בעדינות, ממש עוזר גם להתחיל את הבוקר עם מוזיקה שלווה ורגועה. את יכולה לשים ברקע בזמן שאת מתארגנת, בזמן המקלחת, כשאת שותה קפה...

- יצירה מחקרים מראים שהיצירתיות המחשבתית שלנו בשיאה בדקות הראשונות של ההתעוררות. נצלי את הזמן הזה ליצירה. זה יכול להיות למשל ציור או כתיבה. את יכולה לצייר את מה שאת מרגישה, את יכולה לכתוב בלוג / פוסטים על מה שאת חווה / מרגישה. ואפשר גם לעשות את זה בצורה של יומן / דפי בוקר. הרעיון הוא ברגע שאנחנו קמים לשפוך על הדף את כל מה שעולה לראש, מבלי ביקורת עצמית, בלי לחשוב יותר מדי, בלי מעצורים.

- חיבוק בין אם זה עם אחרים או אנחנו לעצמינו, ההשפעה היא אותה השפעה, במידה וזה לפחות ל-20 שניות. חיבוק משפיע על הבריאות הפיזית והנפשית. מחזק את המערכת החיסונית, מאיץ את מחזור הדם, משחרר לגוף הורמונים חיוביים ונותן תחושת רוגע, ביטחון והגנה.

- הודיה יכול להיות שהדבר האחרון שמתחשק לך לעשות עכשיו זה להגיד תודה. דווקא בגלל זה זה חשוב. הרעיון הוא להגיד כל בוקר תודה על לפחות 5 דברים שקרו לנו / קיימים בחיינו. מה שעומד מאחורי הרעיון הוא שזה ממקד אותנו בכל הטוב שיש בחיינו, גורם לנו להרגיש ברי מזל, מחזק את הביטחון וההערכה העצמית ועוזר לנו למשוך לחיינו שפע - ככל שתגידו יותר תודה היקום ישלח לכן יותר דברים להגיד עליהם תודה.

- משפטי העצמה אין כמון להתחיל את הבוקר עם להגיד לעצמך משפטי העצמה. לחזק את עצמך, להחמיא לעצמך, להזכיר לעצמך מה את שווה.

אם זה יותר מדי, בחרי לעצמך את הדברים שאת מתחברת אליהם. יש פה דברים שכמובן אפשר לעשות גם בלילה :) בוקר רגוע ויום נפלא 💕


bottom of page