top of page

שנים אישיות

Updated: May 25, 2021

מאחר ומספרים (ואותיות) הם תדרים / אנרגיות, כל שנה אישית מאופיינת באנרגיה משלה.

בעקרון, שנה אישית היא מיום הולדת ליום הולדת, אבל זה אף פעם לא בדיוק, בדרך כלל מתחיל שינוי באנרגיות כבר כמה שבועות / חודשים לפני ולא בדיוק בחצות כשנכנס יום ההולדת.

מאחר וקיימים רק 9 מספרים, שנים אישיות הן במחזורים של 1 - 9, כאשר שנה אישית 9 תאפיין סיומים וסגירות מעגלים ושנה אישית 1 מאפיינת התחלות חדשות.

כאשר אנחנו מודעים לשנה האישית שבה אנחנו נמצאים אפשר להתכונן ולהבין טוב יותר מה עובר עלינו או מה עתיד לבוא. למשל, אם אנחנו נמצאים או עומדים להיכנס לשנה אישית 5 נדע להיות מוכנים לשנה של שינויים. שינוי במקום העבודה, שינוי במקום המגורים וכ'ו.

שנים אישיות 4 ו-7 הן שנות משוב מהיקום, בהן אנחנו מקבלים מעין משוב / פידבק על פועלינו בשנים שקדמו, לכן הן נחשבות ליותר קשות / מאתגרות... שנה 4 נחשבת ליותר פרקטית, פחות רגש ויותר היגיון ו"תאכלס". שנה 7 היא יותר רוחנית, מאופיינת בחיפוש עצמי, התפתחות אישית, לימודים. למרות שהן נחשבות לשנים עם אנרגיות כבדות ודי מאתגרות, הן חשובות וחיוניות לנו להמשך הדרך. תארו לעצמכן שאתן עובדות במקום עבודה הרבה זמן מבלי לקבל שום פידבק / משוב מהמנהלים על פועלכם.

אם התעלמנו למשך הרבה זמן מסימנים ורמזים שקיבלנו מהיקום וגררנו דברים, כמו למשל מקום עבודה שלא טוב לנו בו, או זוגיות שאינה בריאה לנו, בשנים אלה הם יגיעו לסיום, אין יותר רמזים.

אם נדע מראש שאנו עומדים להיכנס לשנה אישית 4 או 7 נוכל להכין את עצמינו, גם נפשית וגם מעשית ונחווה שנה פחות מאתגרת.


bottom of page