top of page

>> מסר חודשי ספטמבר - להצמיח כנפיים <<.


במסר של החודש הקודם דיברנו על להתחיל משהו חדש וטוב יותר בעקבות תובנות העבר, ליצור משהו חדש ומועיל מתוך ההרס / הכאב / המשבר, למעננו ולמען אחרים.


החודש המסר ממשיך בזה שאכן את בדרך הנכונה, יש לך תוכניות ורעיונות טובים, יש לך מטרות ויעדים שהם בהחלט ברי השגה ויתגשמו לאט לאט, אבל בשביל שזה יקרה על הצד הטוב ביותר, עליך להגדיר לעצמך בצורה ברורה מה את רוצה להשיג ולהכין תוכנית פעולה. בין אם מדובר על קריירה או על זוגיות חדשה, אם בעבר היית פועלת יותר מתוך רגש, היית מוותרת על דברים, מתפשרת על דברים, כעת את נדרשת לפעול יותר מההיגיון, לבדוק דברים ולא להיות תמימה.


לא להתעצל ולא לעגל פינות, ההשקעה תשתלם. אם יש כמה אופציות, לסמוך על האינטואיציה ולהתמקד בטובה והמתאימה ביותר, אם משהו לא מסתדר, נראה לא תקין או טוב מדי מכדי להיות אמיתי, לדעת לסגת. תאמיני בעצמך, תסמכי על עצמך, תהיי נחושה, תתמקדי בדברים שבאמת חשובים ונכונים לך ותכנני לטווח הארוך.


האופציות השונות יכולות להיות בתחום הקריירה – בחירה בין 2 עבודות / תפקידים, מספר פרויקטים... בתחום הזוגיות – 2 חדשים או אולי אחד חדש ואקס שחוזר...

במידה וכבר יש לך קריירה / זוגיות ייתכן שאת מזניחה תחום אחד לטובת האחר.

כך או כך, אל תעמיסי על עצמך יותר מדי, אל תתפזרי, בחני את האפשרות הנכונה ביותר, תפסיקי להמציא תירוצים ולחפש מה לא בסדר ותתמקדי במה שכן.


בתוך תוכך את יודעת את התשובה, את יודעת מה נכון לך ומה ההחלטה הנכונה, אל תפחדי לעשות את הבחירה וללכת איתה עד הסוף. אל תפחדי "להצמיח כנפיים".


עוד מסר שחוזר על עצמו מהחודש הקודם - היכולת לתקשר החוצה את מה שאת רוצה ומרגישה, גם כלפי עצמך וגם כלפי הסביבה. זה מתחבר להמלצה שלי מהפוסט על חודש אלול - לשבת ולכתוב תוכנית / רשימת מטרות לשנה הבאה.


קבלי בהבנה אם דברים לא קורים בקצב שרצית. תהיי נאמנה לעצמך ותלכי עם האמת שלך, אם תחששי ללכת עד הסוף עם מה שאת רוצה להשיג בגלל שנכשלת בעבר, אם תיכנעי לחששות, לפחד מלהיפגע או להתאכזב שוב, רגשות אשם, חוסר האמון בעצמך ובאחרים, בסופו של דבר זה יוביל לייאוש ותסכול.


אם נהיה שקועים בעבר נפספס הזדמנויות חדשות. אם לא נדע לסלוח, למי שפגע בנו ובעיקר לעצמינו, ולהבין שלכל דבר יש סיבה, לא נוכל להמשיך הלאה.


תרימי את הראש, תתרכזי בחיובי, תרפי מהעבר, יש לך את כל הפוטנציאל והיכולות לממש את המטרות שלך, את רק צריכה לעשות את ה"סוויצ'" בראש.


מזכירה שהמסר הוא מסר קולקטיבי לרווקות, קחו ממנו את מה שרלוונטי לכן 💗


bottom of page