top of page

> מסר חודשי נובמבר – המסע להגשמה <


אם במסר של החודש שעבר, אמרנו שהרבה מכן נמצאות בצומת דרכים ועליכן לפעול, להפסיק להסס ולחשוש ולקבל החלטות, כעת מודגש שמדובר בפוטנציאל אמיתי לשינוי, עליית מדרגה, בעיקר בתחום העסקי. ההזדמנויות שניצבות בפניכן עתידות להשפיע על חייכן.

לכן, יש דחיפה מהיקום להתעורר, לצאת מהתקיעות, להשאיר את העבר בעבר, למחול ולסלוח, להבין מה מונע מכן להתקדם.


אם אין יציבות בחיים קשה מאד להתרכז במטרה ולהשקיע את כל המאמצים שלנו במה שנרצה להגשים, לכן לפני התחלת פרק חדש, לפני שמתרחש שינוי, הקרקע צריכה להיות יציבה לכך, לסגור את מה שהשארנו פתוח, לטפל במה שדורש טיפול. כשיש סדר בחיים יש גם סדר בראש, כשיש סדר בראש יש גם סדר בנשמה.


טפלו בכל דבר שמעיק, מעמיס, מטריד... נסו להבין מה חוסם אתכן, מונע מכן להתקדם, על ידי התבוננות פנימה, התכנסות לתוך עצמכן, הקשבה לקול הפנימי שלכן. התמודדות עם נושאים לא פשוטים, נגיעה בצדדים אפלים, עם דברים שאתן לא אוהבות בעצמכן, התעמתות עם כל מיני רגשות, דברים שאתן לא אוהבות בעצמכן גם אם לא נוח...


האם יש פחד משינויים, מלצאת מהנוח? חשש מלהיפגע או להיכשל כמו בעבר? פחד מהצלחה? האם אתן לא מספיק מאמינות בעצמכן וביכולות שלכן?


האם אתן חוזרות על דפוסים מעכבים מהעבר? מנסות להיות בשליטה או נותנות לשלוט בכן? מפחדות לפתוח את הלב, להביע רגשות? שומרות על ריחוק כדי לא להיפגע?


הישארו נאמנות לעצמכן, פעלו לפי הרצונות האמיתיים שלכן, מבלי לרצות, להיות מושפעות מהסביבה.

כל התשובות נמצאות אצלכן בפנים. תסמכו על האינטואיציות שלכן, על התובנות וחכמת החיים שצברתן ועל הדרך שעברתן, בזכותה אתן שלמות יותר, מודעות יותר, מודעות לכישורים וליכולות שלכן.


גם אם דברים לא תמיד מתנהלים בדרך או בקצב שהיינו רוצים, כאשר אנחנו עוברים תהליך, לוקח זמן לשינויים לקרות. אין קיצורי דרך, כל ניסיון לזרז את התהליך רק יפגע בו. תיפגם ההתפתחות והצמיחה, לא נקבל את כל התובנות, נפספס שיעורים ולא נהיה מספיק מוכנים ובשלים.

כל עוד אנחנו לא יושבים ומחכים שהדברים יסתדרו מעצמם, ממשיכים לפעול למען המטרות שלנו, אקטיביים ובעשייה, נותר רק להיות סבלנים ולתת לשינוי לקרות באופן טבעי, כאשר נהיה בשלים ומוכנים לכך.

שום הצלחה היא לא בטוחה, אך כמו שאת כבר יודעת, מכל ניסיון לומדים.

לפעמים צריך לצלול אל הלא נודע, לצאת מהנוח, לקחת סיכונים.

לפעמים הדרך והשיעורים שבה חשובים יותר מהמטרה עצמה.

כל מסע / תהליך שאנחנו עוברים הוא גם מסע אל תוך עצמינו 💕



bottom of page