top of page

מסר חודשי - נובמבר

לא אשקר שגם אני מופתעת שיצאו קלפים כל כך שמחים כשאני מבקשת מסר בשביל אלו שעברו לאחרונה פרידה. למרות שמדי חודש אני מבקשת מהקלפים מסר עבור מי שחווה כרגע שברון לב, נראה שאני מלווה איזשהו קהל קבוע, עם סיפור בהמשכים, מכיוון שהמסר הולך ונהיה יותר ויותר מעודד מדי חודש... יחד עם זאת, המסר הוא קולקטיבי ואף פעם לא יהיה תמיד מדויק לכולן.

הרעיון של המסר הקודם ממשיך. עברת מסע בו גילית בעצמך חוזקות, כישרונות, משאבים ומיומנויות. התפתחת, התפקחת, גילית את הפוטנציאל שבך. כעת, גם הסביבה מתחילה להכיר בכישרונות וביכולות שלך. את מקבלת "אישור" / הסמכה / תעודה מגורמים חיצוניים – זה יכול להיות הכרה ממשפחה / חברים, מציאת עבודה / קבלת קידום בעבודה, שיתופי פעולה עסקיים או גדילה של עסק עצמאי, הצלחה בפרויקט, תואר / הסמכה בלימודים, אקס שחוזר...

הסתיים לו שלב במסע, וכעת את מוכנה לכבוש את היעדים שלך. בזכות המסע הזה שעברת, את הרבה יותר מחוברת לעצמך, לאינטואיציה שלך ולרצונות שלך. מכירה את עצמך יותר טוב ויודעת מה נכון לך. יש לך את כל הפוטנציאל להגשמה עצמית, אך כדי לנצל את ההישגים שלך, עליך לשים לב לא לפספס אפשרויות שנפתחות בפנייך, לזהות הזדמנויות, לא לפחד לצאת מהנוח, לחשוב מחוץ לקופסא, להיות עם ראש פתוח להצעות, גם אלו שנראות בהתחלה לא שגרתיות.

אל תפחדי לנצוץ! אל תוותרי על הרעיונות שלך ועל הייחודיות שבך, אחרי שכל כך הרבה זמן "כיבית" את עצמך כדי לרצות מישהו אחר.

הפוטנציאל להצלחה הוא גדול החודש, זה הזמן להוציא דברים לפועל. אך אם לא תפעלי לא יקרה כלום. את צריכה רק להעיז, להיות בטוחה בעצמך, לא לחשוש ממה יגידו או מה יקרה.

במידה ותפעלי ותעשי, עליך להכין את עצמך לשינויים שיכולו בחייך בעקבות ההצלחה. למה אני מתכוונת? הרבה פעמים אנחנו מייחלים לדברים, אך כשסוף סוף הם מגיעים אנחנו לא יודעים איך להתמודד איתם. הרבה פעמים אנחנו לא מסוגלים להכיל את השפע שאנחנו מקבלים, או מרגישים לא ראויים, או חושבים שצריך להסתפק במועט. זוהי ראיה לא נכונה. יש שפע של שפע בעולם, והוא זמין לכולם, עלינו לשדר ליקום שאנחנו רוצים אותו.

ייתכן שפתאום תבוא הצלחה, שיפור במצב כלכלי, זוגיות חדשה, בריאה ויציבה, אחרי כל כך הרבה זמן שלא היית רגילה, שלא תדעי כיצד להתמודד.

נקודה נוספת, הרבה פעמים ייחלנו למשהו כל כך הרבה זמן, שכאשר סוף סוף אנחנו מקבלים אותו זה כבר לא מה שאנחנו רוצים יותר. עברנו דרך ושיעורים, בעקבותם השתנינו וכך גם הרצונות שלנו.

ההצלחה תגיע בזכות דרך ארוכה ואתגרים שעברת (ממש כמו שרה אימנו שכתבתי עליה בפרשת השבוע), בזכות זה שלא התייאשת, לא התעקשת ולא היית חסרת סבלנות. נתת לדברים לקרות, הבנת שלכל דבר יש סיבה, שלכל דבר יש את הזמן שלו, סמכת על היקום, וכעת הגיע זמן התגמול.

בשישי בערב מתחיל כסלו, שנחשב לחודש של ניסים. אז לסיכום, אל תחששו להצמיח כנפיים ולעוף, דייקו את הרצונות שלכן, האמינו שמגיע לכן, כי לפעמים ניסים מתגשמים :)

המסר הוא קולקטיבי, היו עם ראש פתוח וקחו את מה שרלוונטי לכן. מי שזקוקה להכוונה אישית מוזמנת לקבוע איתי בשמחה 💖


bottom of page