top of page

💔 מסר חודשי - מרץ 💔

Updated: Mar 8, 2022


הנשמה שלך מוכנה, זה הזמן לקחת את המושכות לידיים ולקחת שליטה על החיים שלך, לעלות על הסוס ולהתחיל לדהור לעבר השגת המטרות שלך. נהלי את את העניינים במקום לחכות שדברים יסתדרו מעצמם.

יש הרבה הצעות, יש הרבה הזדמנויות (רומנטיות או עסקיות), יש לך הרבה יכולות, תכניות ורעיונות, אבל לוקח זמן להוציא אותם לפועל. הרבה היסוס וחוסר החלטיות. ללא ספק, גם פצעי העבר משפיעים. כאשר אדם לא רוצה להיות איתנו יותר, לא משנה הסיבה, זה תמיד פוגע בביטחון ובערך העצמי שלנו. מה גם שקיים הפחד להיפגע שוב. הלב חסום...

את חוששת ומהססת להמשיך הלאה, לפתוח שוב את הלב, את מוותרת על החלומות שלך ועל דברים שחשובים לך כי את לא מספיק מאמינה בעצמך, לא מספיק מעריכה את עצמך ולא מספיק מודעת ליכולות שלך.

זה הזמן להפסיק לחלום ולהתחיל להגשים את החלומות. לא לחכות שהדברים יקרו מעצמם אלא לגרום לדברים לקרות. את עלולה להחמיץ הזדמנויות, את עשויה לפספס את אביר חלומותייך, אם לא תפתחי את ליבך ואת עינייך...

גלי אסרטיביות, אומץ, עקשנות ונחרצות ואל תוותרי לעצמך, כמו שככל הנראה היה בעבר... אל תוותרי על המטרות שלך, תלחמי על הדברים שחשובים לך, כי את עלולה להתחרט על כך לנצח. כאשר את לא מממשת את הפוטנציאל שבך, את עושה אי צדק לנשמה שלך.

בין אם לבד או בעזרת אנשי מקצוע, כדאי לעבוד על התפתחות אישית, ביטחון עצמי, ערך עצמי, לחזק את הביטוי העצמי, חיבור לאני הפנימי, אומנות, יצירה, כל דבר שעוזר לבטא את עצמינו, את הרגשות שלנו ולהכיר בכח הפנימי שלנו.

מי שמנסה שוב עם העבר, מי שפרודה ועוד לא התגרשה, במידה וניסיתם כבר הכל, זה הזמן לחתוך סופית, לעשות צדק עם כל אחד מהצדדים ולתת לו להמשיך הלאה בחייו. אם יש זוגיות חדשה, שוב, מאד חשוב לפתוח את הלב, אך יחד עם זאת, להיות הפעם בשליטה ולא לתת למישהו אחר לנהל את העניינים, לא לוותר על העקרונות שלך ולבטא את עצמך ואת הרצונות שלך.

חשוב לשמור על אותנטיות, להיות נאמנים לעצמינו, לשלוט בדחפים ויצרים, להוריד אגו, לשמור על איזון בין חומר ורוח, אחד לא יכול להתקיים בלי השני. זה בסדר לרצות לעזור, לתת לאחרים, לתת מעצמינו, אבל במידה, לדעת להציב גבולות, לדעת גם לבקש תמורה ולא לוותר על מה שמגיע לנו.

כשתכירי בעוצמה הפנימית שלך, בכוח הפנימי שבך, יתגשמו כל המשאלות שלך 💟

יש לזכור שהמסר הוא קולקטיבי, עבור כל מי שעוברות כרגע משבר פרידה, לכן קחו ממנו את מה שרלוונטי לכן.




bottom of page