top of page

מ͎ס͎ר͎ ͎ח͎ו͎ד͎ש͎י͎ ͎י͎ו͎נ͎י͎ ͎2͎0͎2͎2͎ ͎–͎ ͎ל͎ה͎ח͎ל͎י͎ט͎ ͎ש͎ל͎א͎ ͎ל͎ה͎ח͎ל͎י͎ט

Updated: Jun 4, 2022


אז דיברנו לאחרונה על סיטואציות מהעבר שחוזרות על עצמן, על מנת לאפשר לנו לתקן. בין אם בפן העסקי או בתחום הזוגי, ואיך נתמודד איתן בצורה נכונה, על ידי כך שנהיה מחוברים לעצמינו ולאמת הפנימית שלנו, נדע להציב גבולות, ומבלי שנהיה תלותיים או מושפעים משום דבר ואף אחד.


את אולי מרגישה איזשהו תסכול / חוסר שקט מהמצב הנוכחי, מכך שדברים לא קורים בקצב שאת רוצה או כמו שאת רוצה. עברת את המשבר, כאבת, סבלת, למדת את השיעורים והפקת לקחים. את יודעת מה את רוצה בזוגיות / בקריירה ואת מודעת למה שיש לך להעניק בחזרה, אז למה דברים לא קורים?


פעולות / החלטות צריכות להיעשות בצורה שקולה ומושכלת, על בסיס עובדות, מבלי לוותר על הרצונות, צרכים ואמונות שלנו ומבלי לתת לרגש להשתלט (כפי שהיה בעבר).


לפעמים אנחנו מרגישים מוכנים אבל יש עוד למידה ודיוקים לעשות, שאנחנו לא מודעים אליהם, אבל היקום יודע. לפעמים התנאים עדיין לא בשלו, לפעמים הצד השני עדיין לא מוכן.


ייתכן ויש הצעה בתחום הקריירה, או שיש לך רעיון עסקי שאת רוצה להוציא לפועל, אך ישנם דברים שעוד צריכים להתגבש, ייתכן ויש פוטנציאל זוגי (עם חדש או הישן), אך את עוד לא לגמרי מוכנה, אולי הוא לא, ואולי שניכם...

כך או כך, התנאים עדיין אינם בשלים.


לפעמים אנחנו כבר כל כך רוצים משהו שזה גורם לתסכול / לחץ, ואת צודקת לגבי הפוטנציאל, אכן דברים טובים בדרך, אבל גם אם את נורא רוצה, דעי שכל פעולה / החלטה עכשיו רק תגרע מהתוצאה הסופית.


החודש הקרוב צריך פשוט להרפות, לשחרר מהלחץ, להמשיך לתכנן ולעשות דברים למען המטרה שלנו אך מבלי ציפייה שזה יקרה כבר, ופשוט לתת לדברים לקרות בזמן שלהם.


לסיכום, אנחנו לא יכולים לפעול / לקבל החלטות נכונות מתוך מקום של לחץ, תסכול, עומס, חוסר בשלות, חוסר איזון וחיבור פנימי.


זכרי, שגם אחרי שתשיגי את החלום / מטרה, אף פעם לא להפסיק לגדול, להתפתח, להשתפר.

לחגוג את ההצלחות שלך ולהמשיך לטפס למעלה בסולם לעבר החלום הבא.


אז מה "דרוש לנו" החודש?

הגה – לנווט את עצמינו בדרך הנכונה, לאט ובסבלנות לעבר המטרה

סולם – אחרי שהשגנו מטרה אחת להמשיך לטפס לשלב הבא, למטרה הבאה


ושימו לב איך זה מתקשר לחג השבועות -

בני ישראל עברו תהליך, עברו דרך ארוכה, הן מסע פיזי במדבר והן מסע רוחני, עד שהיו בשלים ומוכנים לקבל את התורה.


יש לזכור שהמסר הוא קולקטיבי, לכן קחו ממנו את מה שרלוונטי לכן.

להכוונה ויעוץ אישי ניתן לתאם פגישה.


כל עכבה היא לטובה 💗


bottom of page