top of page

°°°·.°·..·° מסר חודשי יולי – מותר לשמוח °·..·°.·°°°


מדי חודש אני מבקשת מהקלפים מסר עבור הרווקות, שליבן נשבר לאחרונה, או פעם אחרי פעם. זהו מסר קולקטיבי ולכן לא יכול להיות תמיד מדויק לכולן. קחו ממנו את מה שרלוונטי לכן.

אז אחרי שהשלמנו את מה שהיה צריך להשלים / דייקנו את מה שהיה צריך לדייק, אפשר להתקדם ולעלות שלב, בדרך להגשמת החלום / מטרה. הבעיה היא שדווקא עכשיו, שהכל מסתדר ואת בדרך להגשים את החלום (בין אם בפן העסקי או הזוגי) את נבהלת ונסוגה אחורה. את מחכה לסימן, למשהו שיקרה, לצד השני שיעשה את הצעד הראשון, ואת עלולה לפספס את ההזדמנות.

את משתמשת בתירוצים ובורחת לכל מיני עיסוקים אחרים, רק כדי להימנע מהנושא המרכזי עצמו. לפעמים אנחנו מחפשים בעיות במקום שאין, רק כדי לברוח מהמציאות. למשל – אולי התפקיד הזה או ההרצאה הזו שאני חושבת לעשות גדולים עלי מדי, אולי הבחור הזה לא בשבילי, אולי גם הוא יפגע בי...

זה הזמן להיות פתוחה להזדמנויות חדשות, תחביבים חדשים, אנשים חדשים שיכנסו לחייך.

אם הרגשת תקיעות, אכזבה, חוסר שביעות רצון מהמצב הקיים, דעי שהתקיעות משתחררת ודברים מתחילים לזרום, ששום דבר ממה שעברת לא היה לחינם, אלא רק נועד להכין אותך לבאות. ללא תיקון והשלמה עם העבר, לא ניתן לשפר את העתיד.

הדרך והשיעורים שעברת מזמנים אליך את השותף הנכון והמדויק, הרגשי או העסקי. זה עיתוי מצוין להתאהבות, רומנים, שיתופי פעולה וחיבורים, בפן הזוגי או בפן העסקי, שיתופי פעולה עם עוד עסקים, בעיקר אחוות נשים, מעגלי נשים והעצמה נשית.

ככל שאנחנו יותר מאושרים ומצליחים יש לנו יותר "אויבים", יועצים למיניהם, אנשים שמקנאים / מנסים להוריד אותנו. ולפעמים גם אנחנו האויבים של עצמינו. תישארי ממוקדת במטרה שלך והיי מוכנה להתמודד עם האתגרים בדרך.

אל תחששי לחגוג את הדרך שעברת ואת מה שעשית עד כה. לחגוג את ההישגים ואת ההצלחות שלך, להיות בהודיה ושמחה, זכרי ששפע מושך שפע. זה נכון שיש עוד עבודה לעשות, אבל חשוב גם לעצור מדי פעם ולחגוג את מה שהשגנו עד עכשיו, לשדר ליקום הודיה ושאנחנו בדרך הנכונה.

כדאי לעצור ולשאול – האם אני מתמקדת בבעיה הנכונה? אולי את מתקשה להאמין שכל הטוב הזה מגיע לך, להתמודד עם כל הטוב וההצלחה, אולי את חוששת לאבד את זה.

לבדוק – האם אני משקיעה זמן ומאמצים במקום הנכון? לא מבזבזת זמן ולא מתישה את עצמי? לדוגמא – מישהי שמאד רוצה זוגיות ועושה הכל למצוא, רשומה באפליקציות / אתרי הכרויות, יוצאת לדייטים, אבל עדיין מתגעגעת, חושבת ומשקיעה את כל האנרגיות באקס. או לחילופין, מישהי הכירה בחור טוב ומקסים, הקשר הוא סוף סוף נטול דרמות, בריא ויציב, אבל היא מתחילה להיות מוטרדת מההבדל בתרבויות, זה שאין לו עבודה מספיק טובה, או אין לו רכב משלו, במקום להתרכז בכל הטוב ועלולה לפספס את אהבת חייה.

זכרו שהמסר הוא כללי וקחו ממנו את מה שרלוונטי לכן 💗



bottom of page