top of page

מסר חודשי - דצמבר

כמדי חודש, ביקשתי מהקלפים מסר קולקטיבי עבור מי שחוותה לאחרונה משבר פרידה.


אז אחרי שבחודשים האחרונים דובר על הדרך שעברת, ההתפתחות והעבודה הפנימית שעשית, החוזקות, כישרונות, יכולות, תחומי עניין ועיסוק חדשים שגילית, נראה שהחודש הקרוב הוא בסימן דבקות במטרה.


את ממשיכה להתפתח, להתעסק ולהתנסות בדברים חדשים וזה נפלא, אך חשוב לזכור - לא להתפזר, לדאוג שאת מסיימת דברים שאת מתחילה, ולא לתת לחששות, לפיתויים או אתגרים להסית אותך מהדרך ומהשגת המטרות שלך.


היצירתיות והביטוי העצמי טובים מתמיד. לא מפתיע – כשאת מכירה את עצמך טוב יותר את גם מבטאת את עצמך טוב יותר.

בואי נגיד שאם האקס יצור פתאום קשר, את כבר תדעי לבטא את עצמך ואת הרצונות שלך 😉


גם הביטחון העצמי בעליה, אך אולי את עדיין לא לגמרי מספיק בטוחה בעצמך...?

את חושבת לעצמך – עברתי דרך ארוכה, עשיתי כ"כ הרבה עבודה, אני סוף סוף יודעת מי אני ומה אני רוצה, מה יש לי לתת לעולם, אז למה דברים לא קורים?

השאלה היא עד כמה את מאמינה בזה עמוק בפנים ומה את עושה למען זה?


יש לך את הכל בשביל להצליח, המון כישרונות ויכולות, אבל מי יודע מזה? עד כמה מכירים אותך ואת היכולות שלך? עד כמה את מתאמצת בשביל השגת המטרות שלך?

זה הזמן להוציא את עצמך לעולם. אל תפחדי להיחשף, לחלוק את הסיפור האישי, לשתף בקשיים ובחולשות שלך, רק ככה אנשים יתחברו אליך. אל תתביישי לייצר קשרים חדשים, לשווק את עצמך, לפרסם ברשתות החברתיות, להתחיל בלוג, לעשות הכל כדי להיחשף ולהיראות...


אם תמשיכי להתלבט ולהסס תפסידי את ההזדמנות שלך להצליח ותתחרטי על כך לתמיד...

זה עכשיו או לעולם לא. זה הזמן שלך.


גם אם זה דורש לתת יותר מעצמך, לוותר על דברים אחרים. הרבה פעמים צריך לתת על מנת לקבל.

לדוגמא, עצמאית שרוצה לשווק את עצמה או מוצרים שלה – החודש הזה לעשות הנחות / מבצעים, לייעץ, לתת טיפים, להשפיע, לתת השראה, רק בשביל שיתחילו להכיר אותה ואת השירותים שלה.


זוכרת שחודש שעבר דיברנו על לדעת להתמודד עם הצלחה ושפע?

כאשר אנחנו בעשיה ונתינה, כאשר אנחנו חולקים מהשפע שלנו, אנו מושכים אלינו שפע בחזרה.


כמובן, כל עוד אנחנו יודעים להציב גבולות, כל עוד אנחנו לא מתישים את עצמינו, סלחנים וסובלניים כלפי עצמינו והחולשות שלנו, ולא שוכחים לדאוג לעצמינו ולהעניק גם לעצמינו, על מנת שנוכל להעניק לאחרים.


אילו חפצים יעזרו לך החודש?

סרט מדידה – בשביל להעריך את עצמך ואת היכולות שלך. בשביל לדעת לאזן בין כל התחומים שאת עוסקת בהם. בשביל למדוד / לאזן את בין נתינה וקבלה.

הבטריות – בשביל לשמור על האנרגיות, על עשיה ונחישות, אך לא לשכוח גם לעצור ולנוח מדי פעם, "להטעין מצברים".

כל אחת כמובן תיתן את הפרשנות שלה.


המסר הוא קולקטיבי ולא יכול להיות מדויק לכולן, תלוי גם כמה זמן עבר מאז הפרידה, קחו ממנו את מה שנכון לכן. תמיד אפשר להתייעץ איתי באופן אישי 🖤


bottom of page