top of page

מסכות

לאחרונה המילה מסיכה קיבלה משמעות שונה בתודעה של כולנו. כבר שנה שהתרגלנו להסתובב עם סוג אחר של מסיכות. הן כבר לא כל כך משויכות לחגיגות ומסיבות...

אבל גם בלי מגיפות, אנחנו יודעות שלכל אחת מאיתנו יש את ה"מסיכה" שלה, שהיא עוטה על עצמה ביום יום... במציאות של היום, חיינו פרוסים בפני כולם באופן קבוע ברשתות החברתיות. החיים של כולם נראים כל כך מעניינים, מאושרים, מוצלחים... החיים של כולם נראים מושלמים, נכון? כאילו כל יום הוא חגיגה, כאילו כל יום היה פורים.

מזמינה אתכן לחשוב- באילו מסכות אתן משתמשות, מתי ועם מי? באילו מצבים בחיים קורה לכן שאתן לא מסוגלות להגיד באמת את מה שאתן חושבות או מרגישות? מתי אתם מרצות? מתי קשה לכן להציב גבולות? האם אתן נוטות לשמור דברים בבטן? עד כמה אתן חוששות ממה שיגידו ויחשבו עליכן?

זה קורה לנו בעבודה, עם הבוס ועם קולגות, זה קורה לנו עם זרים שרק הכרנו, זה קורה לנו עם משפחה וחברים, וזה ודאי קרה עם ההוא ששבר לך את הלב...

האם בנאדם ששלם עם עצמו, שמחובר לעצמו, שמעריך את עצמו, שבזוגיות עם עצמו, שיודע בדיוק מי הוא ומהם העקרונות שלו, יכול להיפגע מקללה, בקורת או הערה?

אבל אם לא היינו פותחות את הלב עד הסוף ומרשות לעצמינו להתאהב, לאהוב באמת, ללא גבולות, האם היינו יודעות מה זו באמת אהבה? ואם לא נעז לצאת מהנוח ולא נחשוש מלחולל שינויים בחיינו, מבלי לדאוג מה יחשבו או יגידו עלינו, מבלי לתת לאחרים להשפיע או לעכב אותנו, איך נגשים את החלומות שלנו?

אז אהובה, איזו "מסיכה" את בוחרת להסיר ממך היום?

חג שמח 👺



bottom of page