top of page

מס̲ר̲ ̲ח̲ו̲ד̲ש̲י̲ ̲-̲ ̲מ̲ר̲ץ̲ ̲2̲0̲2̲3̲

החודש בסימן אנרגיות של השראה, יצירתיות, עשייה, פוריות, ביטוי עצמי ומימוש הפוטנציאל שלנו.

אחרי עבודה קשה וכברת דרך שעברנו, אנו מבינים מה אנחנו רוצים, בשלים ומוכנים לקבל את זה יותר מתמיד. זמן להתחלות חדשות וקצירת פירות.


להזכירכן, במסר של חודש ינואר דובר על עבודה פנימית עם עצמינו, שתוביל לשינוי מבפנים ובכך לשינוי בגישה שלנו, מה שיגרום לנו להיפתח להזדמנויות חדשות.


לא בטוח שנשיג את כל מה שאנחנו שואפים לו, אין זה וודאי שהכל יצליח לנו, אך זהו התזמון הנכון לצאת לדרך, לשחרר דפוסים מעכבים שעדיין מפריעים לנו, להיות פתוחים לאפשרויות, הצעות ורעיונות, לסמוך על האינטואיציות שלנו.


לא לתת לעובדה שעד עכשיו זה לא הצליח לערער את הביטחון שלנו, לא לחשוב אולי אני לא מספיק טובה, לא ראויה, אולי זה לא בשבילי, אולי זה כבר לא יקרה. לגלות סבלנות ולהבין שלכל דבר יש סיבה.


לדעת לשחרר שליטה, להרפות, להתמסר לשינויים, לא לפחד לצאת מהנוח, להיות גמישים, לקחת סיכונים. לוותר על הצמדות לישן, לשחרר היאחזות במוכר.

מחשבות כמו - "מתי זה יקרה כבר"? מתי אהיה שם"? "מתי אשיג את מה שאני רוצה"? רק מגבירות את הלחץ, מקשות עלינו לחשוב בבהירות ולעשות דברים כמו שצריך.


לדוגמא נשים שמנסות הרבה זמן להיכנס להריון ונמצאות כל הזמן בלחץ וברגע שהן פונות לדרכים אחרות, מקבלות את מה שכ"כ רצו ונרגעות, מיד נכנסת להריון.


מכיוון שהמסר הוא קולקטיבי, השחרור יכול להתבטא גם באופנים אחרים ובתחומים שונים.

בתחום הזוגי, למשל, אם עדיין לא לגמרי שחררת את האקס זה הזמן לעשות זאת כדי לתת צ'אנס למשהו חדש להתחיל, אולי יש בך חשש להיכנס לזוגיות כי קשה לך לוותר על החופש שלך ואולי נכנסת לזוגיות חדשה אך חוזרת על טעויות העבר, מפתחת תלותיות, רכושנות, מפחדת לאבד אותו.


בתחום העסקי, יכול להיות שאת רוצה לעזוב את העבודה או לעבור משכירה לעצמאית וחוששת מהשינויים, מלאבד את היציבות והביטחון.


ולמי שכבר עצמאית, ורוצה לקדם מוצר / פרויקט כלשהו, אם אני מאמינה שיש לי משהו טוב להציע לעולם, לא לפחד להשקיע כסף, או לתת בחינם מעצמינו ומהזמן שלנו, לפעמים צריך להעניק על מנת לקבל בחזרה.


זהו גם זמן טוב להתפתחות אישית, להשקיע בעצמינו, ללכת ללמוד משהו שאנחנו אוהבים, שאנחנו טובים בו, שמעניין אותנו.


כמה מתאים וראוי שהתקבל מסר כזה בדיוק בחודש שמוביל לפסח, חג שמציין את בוא האביב, התחדשות, "יציאה לחירות".


זכרו שהמסר קולקטיבי ויש לקחת ממנו את מה שרלוונטי לכן,


bottom of page