top of page

מ̲ס̲ר̲ ̲ח̲ו̲ד̲ש̲י̲ ̲פ̲ב̲ר̲ו̲א̲ר̲ ̲2̲0̲2̲3̲ ̲–̲ ̲ל̲ה̲ת̲ח̲ב̲ר̲ ̲ל̲ע̲ו̲צ̲מ̲ה̲ ̲ש̲ב̲ך̲


שום דבר לא היה לשווא. הסבל והכאב שעברת, המשבר שחווית, הכל נועד להביא אותך לאיפה שאת צריכה להיות. לפעמים צריך לעבור שיעורים בדרך הקשה. אך אלו כאבי גדילה. בסופו של הניסיון הכואב נפיק לקחים, נגיע לתובנות, נצמח ונתפתח, נצא יותר חזקים. ואולי גם נשתמש בנסיון שלנו לעזור לאחרים.

מסע ההתפתחות קרוב לסופו. התקופה "האפלה" מגיעה לסיומה, והשמש עוד מעט מפציעה. עניינים יחשפו ויתבהרו, תתחילי להבין דברים שקרו...

זה הזמן להרים את הראש, לשחרר כל אובססיה ותלות, התמכרות למישהו או למשהו שהיה, להשלים עם התפנית שקרתה בחיינו ופשוט לזרום עם השינויים. לבנות את עצמינו מחדש, ולהתחיל דף חלק, כשאנחנו נבונים יותר ומנוסים יותר, וכעת עם הניסיון שלנו לעזור גם לאחרים, ובכך להפוך את המשבר להצלחה.

ככל שתפיצי מאורך, תהיי אופטימית ושמחה, את תשדרי את זה גם לסביבה, ובכך תמשכי אנשים חדשים לחייך ואולי אף בני זוג פוטנציאלים. אך חשוב לזכור לא לתת יותר לאף זוגיות או בן זוג להשתלט על חיינו, להפוך לכל עולמינו, לבוא על חשבון דברים אחרים. לשמור על איזון ועל פרופורציות (אנחנו תמיד ראשונות).

אל תחששי להראות את עצמך, להיחשף, הן פיזית והן מבפנים. תצאי, תבלי, תהיי אקטיבית. גם ההפך הוא הנכון, כל הצלחה חומרית, קידום, עליית מדרגה בקריירה, חשוב שלא תגרום להזנחה בתחום הזוגיות.

כחלק מהמסע שלך את נחשפת גם לצדדים החזקים שלך וגם לצדדים החלשים שלך. מתמודדת עם מטענים רגשיים, עם משקעי העבר. לכן, מלבד הפעולות החיצוניות, חשוב לקבל את עצמך כמו שאת, לעשות עבודה פנימית, להזכיר לעצמך שמה שהיה לא קובע מי את ומה את שווה, להעצים את עצמך, לקחת את השליטה על החיים, לחזק את הביטחון העצמי שהתערער.

את כל מה שאת עושה תעשי אך ורק למען עצמך, לא כדי להראות או להוכיח למישהו משהו. את לא צריכה להוכיח לאקס כמה את שווה. את צריכה להאמין בזה בעצמך. האמיני בעצמך, בכישרונות וביכולות שלך, ואל תקשיבי ל"שדים" פנימיים שלך, למי או למה חושבים עליך. התחברי לעוצמה הפנימית שבך, ועל ידי כך תוכלי להגשים את כל היעדים שלך.

כנ"ל לגבי זוגיות חדשה שתגיע או מתחילה. שחררי אגו. לא לפחד להיפתח, לשתף. זו לא חולשה, זה מראה שהתגברתי על מכשולים, אני חזקה ואין לי בעיה לדבר על דברים, אם אני מרגישה בטחון מבפנים אשדר גם ביטחון כלפי חוץ.

כשם שהשמש היא מקור האנרגיה של העולם, העוצמה הפנימית שלנו היא מקור האנרגיה והכוח שלנו.

מ̲ה̲ ̲י̲כ̲ו̲ל̲ ̲ל̲ע̲ז̲ו̲ר̲ ̲ל̲נ̲ו̲ ̲ה̲ח̲ו̲ד̲ש̲?̲

מאוורר – לאוורר מעלינו את אבק ההריסות, על מנת שנוכל להמשיך הלאה ולבנות מחדש.

משקפת - שנראה את העוצמה שבנו, נתחיל להאמין בעצמינו ונתחבר לעוצמה הפנימית שלנו.


bottom of page