top of page

?מ̲ס̲ר̲ ̲ח̲ו̲ד̲ש̲י̲ ̲י̲נ̲ו̲א̲ר̲ ̲2̲3̲ ̲–̲ ̲ש̲נ̲ה̲ ̲ח̲ד̲ש̲ה̲, ̲ג̲י̲ש̲ה̲ ̲ח̲ד̲ש̲ה̲, א̲ה̲ב̲ה̲ ̲ח̲דשה

לפעמים העבר מנהל אותנו, גם אם אנחנו לא מודעים לכך.

במסר של החודש הקודם דברנו על זה שיש לכן את כל הכישורים / יכולות להשיג את מה שאתן רוצות, אבל בתת מודע יש משהו שחוסם ומונע מלהצליח עד הסוף. לכן צריך לעבור תהליך, לעשות עבודה פנימית, לצלול פנימה ולהעלות את כל מה שהדחקנו.


לאלו מכן שכבר עשו זאת, השפע וההצלחה בפתח. לאלו שעדיין לא, המסר הוא שאי אפשר להימנע מכך וצריך לטפל במה שדורש טיפול, חייבים להתמודד עם משקעי העבר, הם לא יעלמו מעצמם. לטפל במטענים רגשיים שאנחנו סוחבים אתנו ולא לתת להם לנהל אותנו יותר. למצוא את האיזון והיציבות בחיינו ובתוכנו. גם אם זה דורש עזרה מקצועית.


כשיש סדר בחיים יש גם סדר בראש, וההפך, חושבים יותר בבהירות, מחוברים יותר לקול הפנימי שלנו ולאינטואיציה שלנו וכך אפשר לקבל את ההחלטות שהכי נכונות עבורנו.

כשאנחנו פועלים מתוך לחץ, עומס, חוסר איזון אנחנו מקבלים החלטות אימפולסיביות.


בידכן היכולת ליצור את המציאות שאת רוצות. אך עלינו להבין שאם עד עכשיו לא הצלחנו להתקדם

בהתפתחות שלנו, כנראה שזה הזמן לעשות משהו שונה שעד עכשיו לא עשינו. לשחרר את ההרגלים

והדפוסים הישנים שמעכבים אותנו.


שינוי יכול להיות כרוך בהרבה דברים - אומץ, אמונה, הקרבה, ויתור על הישן, לקיחת סיכונים, בחירה

בכיוון אחר.

עבודה פנימית, טיפול / עזרה, שינוי מבפנים יובילו לשינוי בגישה ובפרספקטיבה שלנו, מה שיפתח אותנו להזדמנויות חדשות, שלא היינו מודעים אליהן עד עכשיו / לא הצלחנו לראות עם הגישה הישנה שלנו.


אולי נתחיל להאמין בעצמינו יותר ונתגבר על ספקות, אולי נהיה גמישים יותר, נחושים יותר, יצירתיים יותר, נמצא את היכולת לתמרן בין כמה תחומים, לשלב בין כמה נושאים / פרויקטים, למזג בין אנשים / מצבים... נדע לשלב בין כל הכישרונות והיכולות שלנו, כדי להשיג את המטרות שלנו.


אולי נצליח סוף סוף לסלוח, למחול, לגשר על פערים ומשקעים מהעבר. ללמוד מטעויות שנעשו ולא לפחד לנסות שוב כי פעם נכשלנו / נפגענו שם.

נסכים לפתוח שוב את הלב ו... אני לא אחת שאוהבת לתת תקוות שווא, אבל נראה לי שקלף המסר מאד ברור – מיזוג בין שני אנשים, אהבה אמיתית וטהורה. זה יכול להיות מישהו מהעבר, או מישהו חדש, ויכול להיות שסוף סוף התחלתן באמת לאהוב את עצמכן.


מצד אחד אנחנו יודעות ומבינות שיש צורך בשינויים בחיינו / בתוכנו, מצד שני לבני האדם יש נטייה טבעית להתנגד לשינויים. הפחד מהלא נודע, מהלא מוכר, יציאה מהנוח...


אם למשל מישהי חוותה טראומה / משבר במערכת יחסים בעברה, זה ימשיך להשפיע עליה ולחבל בכל מערכת יחסים חדשה, עד שהיא לא תשחרר את זה מהתת מודע.


ייתכן והיא לא הייתה מודעת לעד כמה יש דברים שחוסמים אותה בתת מודע ורק אחרי שהסכימה לצלול

פנימה / לקבל עזרה, גילתה והבינה הרבה והתחילה לראות דברים בזווית ראייה חדשה.


אתן מודעות לכך שלפעמים המדריכים הרוחניים שלנו מעבירים לנו מסרים באמצעות שירים שמתנגנים בראש שלנו? אני לא מדברת על שיר שלא מזמן שמענו ונכנס לראש שלנו, אלא סתם שיר שעלה בלי שום סיבה. כשהתחלתי לכתוב את המסר הזה התחיל להתנגן לי בראש השיר "עוד סיפור אחד של אהבה". מציעה לכן לקרוא את מילות השיר. אולי גם שם יהיה מסר עבורכן?


מזכירה שהמסר הוא קולקטיבי ולכן לא יכול להיות מדויק לכולן. קחו ממנו את מה שרלוונטי לכן 💗



bottom of page