top of page

מסר חודשי אוקטובר - העבר חוזר?

Updated: Sep 29, 2022


במסר של חודש שעבר כתבתי שיתכן ויש עומס בחיינו, התפזרות, התלבטות בין מספר אופציות, בין אם מדובר בקריירה או זוגיות. החודש המסר נהיה ממוקד יותר וניתן להבין, כי הדילמה תהיה בגלל עבר שחוזר וקושי בלקבל החלטה.


הדרך לעשיית בחירה נכונה היא על ידי התנתקות מהכל, מהסחות דעת, מרעשי רקע, מהסביבה, מכל מיני יועצים למיניהם. להשתחרר מכל עומס, דאגות וטרדות, מכל מה שמכביד עלינו ושאינו משרת אותנו יותר, ולהתכנס בתוך עצמינו, על מנת להתחבר לעצמינו, ולאפשר הקשבה לקול הפנימי שלנו.

את התמונה הגדולה אפשר לראות במלואה רק כאשר מתרחקים ממנה.

עמוק בפנים יש לנו את כל התשובות, אבל רק כאשר אנחנו מחוברות לעצמינו נדע מה באמת נכון לנו ונוכל לעשות את הבחירה המתאימה.


את מהססת, מתלבטת, חוששת לקבל החלטה, מחפשת אישורים מהסביבה, רוצה להיות בטוחה. אולי כי זה ידרוש מחויבות, אולי הפחד משינוי, אולי בגלל שכבר נפגעת בעבר.

מי שמחובר לאמת הפנימית שלו, לא זקוק להמלצות / גיבוי מאחרים. האישורים צריכים לבוא ממך, תסמכי על עצמך, על תחושות הבטן שלך, על ניסיון החיים שלך.

בזכות הדרך שעברת, העבודה הפנימית שעשית וכל התובנות שצברת, את היום הרבה יותר מבינה מה נכון לך, ויש לך את כל היכולות לקבל החלטה נכונה, אל תחששי, גם אם היא לא קלה.

ככל שתמשיכי להסס ולהתלבט זה ייצור תקיעות בחייך ולא תצליחי להתקדם.

אם יש מישהו חדש ובמקביל חוזר האקס ואת משאירה את המצב כפי שהוא כי קשה לך לעשות את הבחירה, במידה ותמשיכי להתלבט לאורך זמן תאבדי בסוף את שניהם.

כנ"ל אם יש 2 הצעות עסקיות – אם תחשבי יותר מדי זמן, בסופו של דבר 2 ההצעות כבר לא יהיו רלוונטיות.


ייתכן ואצל חלקכן ההתלבטות היא מטעמי דת, תרבות, רמת ההתפתחות הרוחנית...


ייתכן שמעסיק / מטריד אותנו משהו שקשור בכלל לנושא אחר, אבל כל עוד לא נטפל בזה, לא יהיה לנו את הפניות, השקט והבהירות המחשבתית שנדרשים על מנת לקבל החלטות.

כמה מדהים שבדיוק בזמן הזה של השנה החדשה והתחלות חדשות, מבקשים מאיתנו לעשות סדר בחיינו, לקבל החלטות ולבחור בהתקדמות... 💜


bottom of page