top of page

◦• ✿ טיפים לשגרת טיפוח בקיץ ✿ •◦

כי גם בקיץ את צריכה להיות מטופחת, סקסית ולוהטת, נכון? 😉

- פנים קודם כל והכי חשוב כמובן, קרם הגנה. זה נכון שבמייק אפ והרבה תכשירי איפור יש מקדם הגנה, אך הוא בדרך כלל נמוך (SPF15) ולכן לא כדאי להסתפק רק בזה להגנה מלאה על העור שלך. למרות החום והזיעה, רצוי להימנע מלשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום, זה מייבש את העור. כמו כן, גם המעבר מחום לקור מייבש, אז שימוש בקרם לחות חשוב. בסוף כל יום ניקוי יסודי כמובן.


- שיער גם השיער נפגע וניזוק מקרינת השמש. הוא נהיה יותר יבש, מפוצל, ואם הוא צבוע מתבהר ונהיה דהוי. מומלץ להשתמש בסרום לשיער שמכיל מסנן קרינה.


- איפור לבחור בתכשירים שלא נוזלים או נמסים מהזעה. בקיץ מומלץ גם להכניס לקים, קרמים למיניהם ואודם לתוך המקרר, כדי למנוע את התפרקות החומרים הפעילים בתוכם ולשמור על יעילותם למשך זמן רב יותר.


- לא לשכוח את כפות הרגליים בחורף אנחנו סובלות מכפות ידיים יבשות, בקיץ אלו כפות הרגליים שסובלות מיובש וסדקים. על מנת למנוע את זה מראש, ניתן למרוח קרם לחות לרגליים כל לילה לפני השינה. אם כפות הרגליים התנפחו, הכניסי אותן לגיגית / קערה גדולה עם מים פושרים (לא חמים), כדי לכווץ את כלי הדם. ניתן לשדרג עם הוספת כוס מלח ים גס שמחטא ומגן מפטריות.


- הכיני תיקך לקיץ אם את לא עושה את זה כבר, שימי לך בתיק בושם קטן, דיאודורנט, ספריי מקבע איפור, בקבוק מים – לשתות מים דווקא כן מומלץ וכדאי כמה שיותר, בשביל לשמור על הלחות בגוף.

מוכנה לפתוח את הקיץ? 😎



bottom of page