top of page

טיפים להגברת האור


מאחר וחנוכה הוא החג בו יש לנו את היכולת להתחבר לאור וליצור ניסים בחיינו, הנה כמה טיפים להגברת האור הפנימי שלנו:

- תחגגי את ההצלחות שלך 🥳 אם אשאל אותך עכשיו על הכישלונות שלך, כנראה שתעני לי די מהר. לגבי ההצלחות, סביר להניח שתצטרכי לחשוב על זה ויקח לך זמן לענות. זו בדיוק הסיבה שכל כך חשוב לחגוג את ההצלחות שלנו.

הייתה לך פגישה ממש מוצלחת? השלמת את המשימות שהצבת לעצמך לשבוע? השגת מטרה כלשהי? היה לך יום מלא בעשיה ויצירתיות? תחגגי את זה! חגיגה זה לא אומר מסיבה, זה יכול להיות לצאת לדרינק או ארוחת ערב, זה יכול להיות לקחת יום חופש ולעשות משהו שאת ממש אוהבת, וזה יכול להיות לקנות לעצמך מתנה קטנה. כל דבר קטן וסמלי שיציין את זה, על מנת להתחבר לאנרגיות של הצלחה וחיוביות, ובכדי שייחרט בזיכרון.

- הודיה 🙏 כשאת קמה בבוקר או לפני שאת הולכת לישון, אמרי תודה על כמה דברים חיוביים שקרו, או שקיימים בחייך. לדוגמא: תודה על זה שמצאתי חניה מהר, תודה על האוכל הטעים שבישלתי, תודה על יום פרודוקטיבי בעבודה / עסק, תודה על המשפחה והחברים שלי, על הבית שלי, על הבריאות שלי וכ'ו וכ'ו...


צריך להבין את החשיבות של תרגול הודיה ולמה זה מעבר לסתם להגיד תודה - מלבד זה שזה גורם לנו לשים לב לדברים החיוביים בחיינו, להתמקד בטוב שסבבינו ולהרגיש ברי מזל, זה גם מחבר אותנו לתדר של מזל, שמחה ושפע. כל אנרגיה שאנחנו משחררים ליקום חוזרת אלינו בחזרה.

- תשוקה 🌟 תשוקה היא מה שמניע אותנו. יצר, דחף, רצון עז להשיג משהו מסוים. לפעמים אנחנו לא יודעים שיש לנו תשוקה למשהו עד שאנחנו לא מתנסים בו.

אז ממה את נהנית שגורם לך לאבד תחושה של זמן? מה מדליק אותך? מה מרגש אותך? מה גורם לך ליהנות מהדרך ולא רק מהתוצאה? מצאי את זה ואל תוותרי על זה. אדם ללא תשוקה הוא כמו נר ללא להבה 🔥

- התפתחות אישית 👩‍💻 לעולם אל תפסיקי להתפתח, ללמוד, לצבור ידע, להעשיר את עולמך...

חג שמח ומואר ✨

bottom of page