top of page

ט̲י̲פ̲י̲ם̲ ̲ל̲ה̲ת̲מ̲ו̲ד̲ד̲ו̲ת̲ ̲ע̲ם̲ ̲נ̲ס̲י̲ג̲ת̲ ̲מ̲ר̲ק̲ו̲ר̲י̲

אז על כמה אנשים צרחת לאחרונה? 😄 הטלפון עובד בסדר? איך האינטרנט? מכשירי החשמל בבית? מעלית בבניין עובדת? מרגישה עייפה / מבולבלת / עצבנית יותר מהרגיל?

הנסיגה של מרקורי החלה רשמית ב-10/05 ומסתיימת ב-03/06, אבל את ההשפעה אנחנו מתחילים להרגיש תמיד כמה ימים לפני ועד כמה ימים אחרי.

לאחרונה ודאי הרגשתן יותר מהרגיל - עיכובים, שיבושים, תקלות, קלקולים, תקיעויות, תאונות, בלבול, שכחה, עייפות, חולשה, חולי, איבוד חפצים, ויכוחים, ריבים, אי הבנות, ביקורתיות, פליטות פה... אנחנו יותר רגישים, אמוציונליים ויש נטייה להיות נוסטלגיים (תהיי חזקה ואל תתפתי ליצור קשר עם מי שפגע בך!)

אז בואו ננסה לעבור בקלות יותר את הזמן שנשאר:

- קחי נשימה עמוקה נסי לא להיכנס לריבים וויכוחים מיותרים, לא לתת לשיחות להתלקח. כשאת או מי שמולך מתחילים להתעצבן / להיעלב / להרים את הקול, קחי נשימה עמוקה וספרי עד 10. נסי לשמור על איפוק פן תפלטי דברים מיותרים, שתתחרטי אחר כך שאמרת, או לחלופין, לא להיפגע מכל דבר שנאמר לך. אם אין ברירה פשוט להתרחק מהסיטואציה.

- חכי קצת את מה שאפשר, דחי לאחרי הנסיגה. לא כדאי להתחיל שום דבר חדש, לצאת למסעות / טיולים, לרכוש, להתחייב, לחתום על שום דבר.

- תרשמי מאחר ויש נטייה ליותר בלבול / שכחה בתקופה הזאת, הכיני לך פתקים / רשימות של דברים שקבעת, דברים שאת צריכה לעשות / לקנות, משימות שבועיות...

- תהיי קשובה לגוף אם את מרגישה עייפות, חולשה, חולי פשוט קחי מנוחה, הפסקה, לכי לישון מוקדם יותר. זה בסדר לדחות דברים, זה בסדר לשים דברים בצד לפעמים, תהיי קשובה לעצמך, תהיי סלחנית כלפי עצמך.

- נצלי את הטוב נצלי את היתרונות שבנסיגה – זהו זמן טוב למצוא חפצים שאבדו, לקנות מכשירי חשמל חדשים במקום אלה שהתקלקלו, לחדש קשרים מהעבר שהתנתקו (היי זהירה עם מי) ולעשות סגירות מעגלים.

על כל מזל הנסיגה משפיעה אחרת, ולשמחתנו זו תקופה שבאה והולכת.



bottom of page