top of page

אשת החודש – בריטני ספירס


אני זוכרת כמו אתמול את הפעם הראשונה שראיתי את בריטני. חזרתי מב"ס, כרגיל MTV היה ברקע ופתאום התחיל BABY ONE MORE TIME. אמרתי לאמא שלי – "את תראי, היא תהיה גדולה".


אז בריטני ג'ין ספירס, נולדה בארה"ב ב-1981, זמרת, שחקנית, רקדנית ואשת עסקים. אחת מהאמנים הנמכרים ביותר בעולם ומכונה נסיכת הפופ.


לבריטני יש פרס גראמי, 10 פרסי בילבורד, 24 סינגלים במקום הראשון במצעדי בילבורד, 7 שיאי גינס, 8 פרסי EMA ושישה פרסי VMA, כשאחד מהם הוא פרס מפעל חיים על שם מייקל ג'קסון.


כילדה בריטני למדה ריקוד ופיתוח קול, שרה במקהלת הכנסייה ובטקסי בית ספר וזכתה בתחרויות רבות של כישרונות לילדים. מגיל מעוד צעיר היא הבינה מה היא רוצה לעשות.


היא התחילה את הקריירה בגיל 12, בתוכנית הפופולרית "מועדון מיקי מאוס" לצד כריסטינה אגילרה וג'סטין טימברלייק, איתו הייתה לה מערכת יחסים ועל פי השמועות נפרדו לאחר שבגדה בו.


בגיל 16 היא החלה להקליט את אלבום הבכורה שלה. הפריצה הגיעה עם סינגל הבכורה שהזכרתי למעלה, שנכנס ישר למקום הראשון, שהה במצעדים 51 שבועות והפך ללהיט בלתי נשכח.


במקביל להקלטת אלבומה השלישי, בריטני כיכבה בסרט CROSSROADS שהיה מועמד לפרס MTV.


ב-2003, בהיותה רק בת 21, הפכה לאדם הצעיר ביותר המחזיק בכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד.


ב-2004 היא התחתנה עם קווין פדרליין, שהיה אחד מרקדני הליווי שלה ובעתיד הפך גם לאבי ילדיה.


את אלבומה החמישי BLACKOUT הוציאה ב-2007 תוך כדי גירושים מתוקשרים ומאבק משפטי על משמורת ילדיה. בנוסף היא פיטרה את כל מנהליה ושומרי הראש שלה, איבדה את דודה שלה למחלת הסרטן ואושפזה בכפייה. כולנו זוכרים את התמונות בהן היא נראתה מגלחת את כל שיערה ומנפצת שמשות רכב עם מטריה...


בשל מצב נפשי לא יציב ושורה של משברים בחייה האישיים, היא איבדה משמורת על ילדיה והועברה אפוטרופסות עליה לאבא שלה.


בין השנים 2013 -2017 היה לה מופע קבוע בלאס וגאס, ב-2019 היא הייתה אמורה להתחיל מופע קבוע נוסף, אך הוא בוטל ובריטני הכריזה שהיא לוקחת הפסקה מהקריירה המוזיקלית שלה. מאז היא מנהלת מאבק משפטי מול אביה בעניין האפוטרופסות.


לאחרונה היא נתנה עדות בבית המשפט וסוף סוף, אחרי הרבה זמן, זכינו לשמוע את קולה ואת הצד שלה בסיפור.


לא יודעת מה איתכן, אבל אני אישית מתגעגעת לבריטני ולמוזיקה שלה...



bottom of page