top of page

אסון התאומים (האנרגטים)

נראה שלאחרונה יש התעוררות של תאומים אנרגטים. התדרים ביקום עולים וככל שיותר תאומים יתאחדו יהיה יותר "אור". אני מזהה שיש יותר מודעות, רואה יותר שיח על הנושא, הרבה מתאמנות שמגיעות אלי מתארות קשרים עם סממנים של קשר מסוג זה... כזה שנמשך שנים וקשה להתנתק ממנו, כזה שהסתיים ויש תחושת אובדן גדולה, שברון לב... אז ככה, Twin Flame = להבה תאומה, נשמה תאומה, תאום אנרגטי, משלים אנרגטי.

אנחנו באים לעולם הזה כדי לעבור שיעורים ולעשות תיקונים. על מנת שיהיה יותר יעיל ומהיר, יש נשמות, בד"כ אלו שצריכות לעבור תיקון מורכב ומשמעותי, שכאשר הן יורדות לעולם הן מתפצלות לשניים – חלק זכרי וחלק נקבי. אותה נשמה בשני גופים. זה כמו ללכת לסופר בשניים ולהתפצל – כל אחד נמצא בשטח אחר, רואה ושומע דברים אחרים, פוגש אנשים אחרים, חווה חוויה שונה. כל אחד עושה את עבודתו, אך בדרך שונה. אותה נשמה, אך לא אותה תודעה. הם אמורים לעבור את אותם שיעורים, אך יחוו אותם מפרספקטיבה / נקודות מבט שונות, ולעיתים אפילו מנוגדות.

שימו לב, מדובר על נשמה תאומה ולא נשמה תואמת – שני דברים שונים. נשמות תואמות יש כמה וסביר להניח שנפגוש אותן במהלך חיינו, הן יכולות להיות גם משפחה וחברים. לעומת זאת, תאום אנרגטי יש אחד בלבד. בד"כ הם ייפגשו כדי לממש מטרה / ייעוד משותף בעולם הזה או לחשוף את היעוד אחד של השני. לעיתים, אנחנו נפגוש את ה-TF שלנו בחלומות לפני שנפגוש אותו "במקרה" במציאות. הם לא בהכרח נועדו להיות זוג ואם תהיה זוגיות היא לא בהכרח תהיה קבועה, יציבה, תקנית ובטח שלא מושלמת. היא לא נועדה להיות כזו. כאשר שני בני הזוג עומדים להיפגש ומתקרבים לאזור אחד של השני, יתחילו דפיקות לב ורעד בגוף. כשהם ביחד יש הרגשה של "בית". אותה אנרגיה, אותו תדר. זוהי לא התאהבות או "הידלקות", אלא אהבה טהורה ללא תנאים. כאשר כל אחד מהתאומים הולך לדרכו ויהיה לבד, מיד יורגש דחף ורצון להתאחד שוב. לפעמים מרגישים חולי, חולשות, כאבים אחד של השני. לפעמים הקשר יהיה מדהים ומיוחד ולפעמים הוא יהיה מסוכן ומסובך. הבעיה היא שככל שהחיבור והמגנוט יותר חזקים ועוצמתיים כך גם תהיה אנרגיית ההפרדה. צד אחד תמיד ייבהל, ייסוג אחורה, ירגיש שהוא "נבלע", יפחד מהמראה ששמו לו בפרצוף ומלהתבונן פנימה ולעשות עבודה איפה שצריך. משני הצדדים, אנרגיות של קנאה, שתלטנות ופחד גדול לאבד את הצד השני (וגם את עצמינו). בדרך כלל, בגלל שנשים יותר פתוחות רגשית ויותר מחוברות לעצמן, החוויה שלהן יותר מועצמת, והן אלה שיפתחו תלות / אובססיה לגבר. "איך זה שהוא לא מרגיש אותו דבר? איך זה שהוא לא חווה את זה בצורה אינטנסיבית ועוצמתית כמוני? איך הוא לא מבין שאנחנו נשמות תאומות?" לכן כשיש ניסיון לקשר זוגי הוא יכול להיות שנים על גבי שנים מלווה בפרידות וחזרות. מצד אחד – חיבור חזק ועוצמתי, אהבה גדולה. מצד שני – תסכול, סבל וכאב גדול. אנרגיית משיכה ודחייה אינסופית. הנשמה התאומה היא זו שתעביר אותנו את השיעורים הכי קשים שלנו, ובגלל שהנשמות האלה באו לעולם כדי לעזור אחת לשנייה לצמוח, להתפתח רוחנית, לגלות מה הייעוד שלנו, ללמוד קבלה עצמית ופתיחת הלב, הדרך היחידה להיות יחד בזוגיות קבועה, יציבה ובריאה זה אם אכן השיעורים האלה הושלמו, שני הצדדים הסכימו לעשות עבודה פנימית, הסכימו לוותר על האגו והפחד, ושני הצדדים במודעות רוחנית גבוהה. גם אם הצלחתם להיפרד, מאד קשה להתנתק רגשית מתאום אנרגטי. אפשר לנסות לעשות ניתוק כבלים אנרגטיים, אך ברוב המקרים זה לא יצליח או יחזיק לאורך זמן. וגם אם מאד פגעתם אחד בשני לא תוכלו לשנוא לתקופה ממושכת.

פרידה ממשלים אנרגטי היא הרבה יותר כואבת וקשה מפרידות אחרות. היא מסתיימת בשברון לב ותחושת אובדן כבדה.


מה לעשות?


- לא לשבת ולחכות! להמשיך להתפתח, לעשות, לחוות. לעבור שיעורים, להתנסות, להגשים את עצמינו, להתחבר לאני הפנימי, לחיות! לא לחכות לאף אחד.

- להבין שאת הכל סיכמנו ותכננו מראש, לפני שנולדנו, וממילא מה ששלנו שלנו.

- להודות ליקום על הזכות להיפגש איתם. להודות ל-TF על כל השיעורים שעברתי, הועברתי והעברתי, גם אם היו לא פשוטים. לאחל להם הצלחה בהמשך המסע.


חשוב לציין שיש הרבה סוגים של קשרים והרבה שיעורים קארמתיים שאנו סוחבים מגלגולים קודמים,

אין להסיק מסקנות ולדעת בוודאות שמדובר ב-…Twin Flame


bottom of page